неділя, 1 лютого 2015 р.

Чистомовки


Вчись читати швидко

Ас-ас-ас – свято матері у нас.
Ки-ки-ки – всіх вітають малюки.
Ють-ють-ють – привітання гарні шлють.
Си-си-си – щастя, радості й краси.
Ого-ого-ого – і здоров’я всім міцного.


Ла-ла-ла – молоко пила,
Ли-ли-ли – липку полили.
Ло-ло-ло – їдемо в село.
Лі-лі-лі – рученьки малі.


Жу-жу-жу – я з Оленкою дружу,
Іж-іж-іж – пиріжок на всіх розріж.
Жи-жи-жи – маєш друга – бережи,
Жа-жа-жа – друг купив мені коржа.


Ди-ди-ди – вийшли із води.
Ді-ді-ді – не сиди у воді.
Ать-ать-ать – на печі сидять.
Ять-ять-ять – бублики їдять.


На-на-на – ми впіймали лина,
Ну-ну-ну – я козу тягну.

На-на-на – ось вже прийшла весна.
Су-су-су – я тепло для всіх несу.
Іг-іг-іг – на полях розтанув сніг.
Ім-ім-ім – стало весело усім.


Са-са-са – летить оса,
Шу-шу-шу – яблука трушу,
Ша-ша-ша – пригоріла каша,
Се-се-се – Маша скрипку несе,
Ас-ас-ас – ми пили квас,
Аш-аш-аш – ось наш шалаш,
Ошка-ошка – у Соні гармошка.


Ла-ла-ла – вже берізка зацвіла.
Ей-ей-ей – вона радує людей.
Це-це-це – чисте озерце.
Да-да-да – в озері вода.
Сі-сі-сі – у річці карасі.
Ро-ро-ро – дай мені відро.


Рі-рі-рі – в нас криниця у дворі.
Да-да-да – в ній холодна вода.
Іх-іх-іх – це наснага для усіх.
Ки-ки-ки – п’ють її всі залюбки.

    Читай чистомовки, добавляй потрібні слова.

Жа-жа-жа – ми побачили ...
Жу-жу-жу – по галявині ...
Жі-жі-жі – дуже гострі ...
Жи-жи-жи – мені ...

Зу-зу-зу – погодуй ...
За-за-за – йди додому ...

Ла-ла-ла – молоко ...
Ло-ло-ло – ідемо в ...
Лу-лу-лу – купили ми ...
Ли-ли-ли – липку ...
Лі-лі-лі – рученьки ...

Ма-ма-ма – молока ...
Мо-мо-мо – зараз ...
Му-му-му – ідемо ...

Ти-ти-ти – висока ...
Ті-ті-ті – вогонь у ...
Та-та-та – сильні руки в ...
То-то-то – принеси ...
От-от-от – прилетів ...

Рі-рі-рі – на деревах ... .
Ір-ір-ір – горобців повен ... .
Ар-ар-ар – відкриваєм ... .
Рік-рік-рік – незабаром Новий ... .

Ець-ець-ець – подув сильний ... .
Аї-аї-аї – облітає листя в ... .
Го-го-го – ми збираємо ... .
Ас-ас-ас – принесемо його в ... .




Немає коментарів:

Дописати коментар